Vinkkejä striimaukseen

Yleistä:

Yleisestä ipunmyynnistä ja striimausalustasta vastaa Tiketti Oy. Ongelmatilanteissa olkaa yhteydessä Tiketin asiakaspalveluun:

hei@tiketti.fi 
www.tiketti.fi

Asiakasneuvonta 010 843 1611 (puhelusta veloitetaan paikallisverkkomaksu)
Ei lippuvarauksia, -tilauksia tai varausten muutoksia. (Avoinna ma-pe 10–15)

Puhelinpalvelu 0600-1-1616 (1,78 € / min + pvm, avoinna: ma-la 9–19)

Yksityiset katseluhuoneet Vimeo-palvelun kautta:

Toimivuus:

Kaikki nykyaikaiset selaimet ja käyttöjärjestelmät ovat tuettuja. (huom: internet explorer on vanhaa tekniikkaa ja sivukoodi ei toimi, käytä mieluummin esim. chrome, firefox, tms.)

Chromecastaus toimii läppäri+chrome-yhdistelmällä. Kännyköillä ja tableteilla voi toki katsoa suoraan päätelaitteelta, mutta chromecastauksen tuki mobiileilla rajallinen, koska tarvittavat mobiiliaplikaatiot ovat vielä kehityksessä.

Mainostenestot (AdBlock) ja VPN-yhteydet saattavat aiheuttaa ongelmia, joten jos mahdollista, kannattaa ottaa ne pois käytöstä ennen kuin avaa striimin.

Tässä myös erikseen ongelmanratkaisua yllämainittuihin ongelmiin:
– Jos striimisivu näkyy vain valkoisena, ongelma johtuu todennäköisesti mainostenestolisäosasta tai selaimen omasta mainostenestosta (Opera ja Brave -selaimet). Kokeile ottaa esto pois päältä ja päivitä sivu tai avaa striimi toisella selaimella.
– Jos Play-napista ei tapahdu mitään, ongelma johtuu todennäköisesti VPN-yhteydestä. Kokeile ottaa VPN pois päältä ja käynnistä selain uudelleen. Mikäli lippukoodi valittaa käytettyä, laita lippukoodisi tuki-chattiiin ja pyydä sen nollausta.

Jos kuva jää latamaan tai pätkii tai ääni ja kuva eivät ole synkassa, päivitä sivua tai pienennä resoluutiota.

Ennen esitystä tarkista nämä: